woensdag 24 september 2008

turbo en hapering

ik heb turbonet besteld: jawel supersnel surfen, en vijf keer zoveel upload- en download-capaciteit. 't Was nodig, voortgaande op mijn telemetermeldingen. En ze boden een 'shake' aan, voor amper drie pintjes per maand meer (elk zijn munteenheid). Gewoonweg het woord 'shake' al: dat is toch onweerstaanbaar veel keer interessanter dan een 'pack', wat is dat nu voor iets stoms?

het kan dus enkel betekenen dat ik schandalig veel tijd achter de PC doorbreng. Ik ben een bedrijfje op mezelf. Of beter: een vzw, want van die winst merk ik niet veel. Een bedrijfje in woorden spuien. Nochtans ben ik hier stil geweest, maar ja: dan betekent het enkel dat de overloop verplaatst is, voor even. Ik heb ondertussen ontdekt dat ik hier onvermoede lezers heb. Een vreemde vaststelling. Want ik wil niet schrijven met 'iemand' in mijn achterhoofd (maakt niet uit wie). Ik hou meer van een imaginair publiek dan van een reëel publiek. Moet ik maar leren mee omgaan zeker? anders had ik het maar bij échte dagboeken moeten houden zeker? Eigen schuld dikke bult, ik heb erom gevraagd.

Geen opmerkingen: